13 December 2011

sering ditipu bulat-bulat tapi bukan bersegi yer

~assalammualaikum~

apa khabar kepada pembaca semua..harap semua tu sihat-sihat je la eh..harini ak ada beberapa perkara yang tak dapat aku elakkan berkenaan dengan tajuk post/video..aku tak lah sesempurna untuk menulis post yang menarik perhatian..kadang-kadang penulisan aku pon ada jugak yang seperti mana dibawah ini..penulisan aku pon banyak jugak yang kadang-kadang ayat tunggang terbalik..ayat tergantung..tapi aku cuba buat yang terbaik.



memandangkan ak nie sering ja ditipu...aku sebagai seorang pembaca teringin nak mengeluarkan ketidakpuasan hati ak nie..aku bukannya nak membuat kesimpulan dari penulisan orang lain tapi aku geram sebab isinya tak sehangat tajuk post..memang la untuk menarik perhatian pembaca tapi fikir-fikirkan la perasaan orang lain..tak semua pembaca boleh terima setiap apa yang dibaca..kadang-kadang tajuk nampak menarik..tapi bila baca sampai ending dah cakap "ak saja nak tipu korang".."maaf yer"..hmm mungkin mereka menganggap itu untuk membuat gurauan sahaja..tapi ingat yer tak semua pembaca boleh terima..

satu lagi berkenaan dengan video/gambar..mintak pembaca perhatikan betul-betul video/gambar..suruh kuatkan volume speaker lepas tu pembaca pon lihat la betul-betul..lepas tu tiba-tiba ja hantu yang gila tu keluar...wah-wah seronok yer korang pekena orang lain.



semua ni aku tak tujukan kepada sesiapa...sebagai pembaca aku nak jugak penulisan yang baik untuk difahami dan dihayati..cuba korang bayangkan blogger masuk blog korang untuk membaca setiap post korang..tiba-tiba isi post korang pulak dah menyakitkan hati orang lain.lepastu blogger nak baca post yang lain pon dah rasa tak nak sebab isinya tak da kesudahan..lepas tu nak mengusik orang pulak tu..dahla aku ni sering melawat blog korang pada waktu malam yang sunyi..dengan tak boleh tidur..tau-tau korang lak menakutkan lagi..sampai kesiangan la tak tidur jawabnya..

hm dah la..aku pon tak tau sangat nak buat ayat panjang-panjang nie..sikit-sikit boleh la..nak buat yang terbaik memang la susah..tapi kalau berusaha mungkin boleh..hehe...ak harap korang xmacam yang aku cakapkan tadi yer..

ak harap lepas ni aku pon dapat buat semua nie..

isi yang sehangat tajuk
kemas dan padat
info-info yang menarik
memberi pengajaran kepada orang lain
memberi teladan yang baik
memberi maklumat
tidak membosankan
dan banyak lagi...



ok..terima kasih sudi membaca

2 comments :

Pha Is said...

lagi satu,
tipu "hidup-hidup". dan "mati-mati" percaya..

Cek's Zaitun Othman said...

hehehhe..yla tue