02 June 2011

"Dayana nak tau impian saya!"

~assalamualaikum~




malam ni aku telah diajak menjoinkan diri untuk menyertai segmen dari Dayana AZ ..segmen ni mengenai impian kita ja..mudah kan?semudah abc...huhu..ni aku nak cita sikit impian aku yang tak tahu pucuk pangkalnya..jangan korang gelak pulak..

"Kalaulah aku bijak dahulu , dah lama aku dah senang kan"..hehe..tak adalah..bukan yang nie..impian nie dah lama berlalu..sekarang nak kena fikirkan impian yang kehadapan pulak..tak nak toleh belakang lagi ok..yang sudah tu sudah la..ok...serius-serius..

1. "Kalaulah aku boleh besar sikit, dah lama aku akan usahakan.."ni impian pertama aku...impian jangka pendek aku.."

2. "Kalaulah aku boleh jadi yang terbaik dari yang terbaik, dah lama aku akan tolong orang lain pulak untuk jadi yang terbaik"

3. "Kalaulah aku ada duit banyak, dah lama aku akan bawa family aku pi Umrah & Makkah"

4. "Kalaulah aku ada kereta sendiri, dah lama aku akan bawak kawan-kawan aku pi jalan-jalan...

5. "kalau la satu hari nanti aku dapat buka sebuah rumah perlindungan kanak-kanak n wanita, dah lama aku akan menjaga kebajikan mereka tu betul-betul..tapi tu pon dengan izin Allah la.."

hurm cukup la kot..nanti tak larat pulak nak tengok..tapi maaf yer dayana sebab banyak sangat impian yang ada nie..kalu boleh nak listkan ja semua..tapi tak cukup kertas lak..

hehehe..ok itu ja..tapi pa-pa pon aku nak tau jugak impian kawan-kawan aku yang lain ni jugak..



ok dah siap..

2 comments :

Dayana AZ said...

ehehe, amboi :) byk betul ni :D, insyaAllah dayana doakan jadi kenyataan kayh ! dayana plg suka psl rumah perlindungan tu :), murni sungguh heee..

Cek's Zaitun Othman said...

hehehe...tu pon klu dengan izin Allah taw...kalu Allah permudahkan...dapat la..