25 June 2011

sunyi tanpa mereka

~assalamulaikum~


huh..penat letih..perasaan berkecamuk.."perasaan mengatakan lebih baik tidur dari wat kerja..ish..hoi apa statement hg nie.agk2 la..wt kerja bg hbis dulu ok..lepas tu lantak hg la nak wat apa pon"..hurm yela..ok2..
berbalik pada tajuk nun diatas sana na..

korang tau tak mereka tu sapa?ha..nak taw kan3...

klik kat bawah nie ok..


1. honey



4. nolem

diorang tu la..suka cakap n cakap, makan n makan.kalau boleh nak cakap ja..sampaikan lam tido pon leh cakap lagi..hehe..tu baru ja dalam tido..cakap dalam almari pon ada..hurm xtaw la..hehe....makanan kalau ada cepat ja habeh..tmbh pulak ada roti + planta + kaya + milo = mesti laju punya makan..huhu..suka...makan ramai-ramai..baru sedap..yang sorang lagi tu belanja la lagi na..

sekarang tengah cuti sem..mereka semua nie tengah kalut wat laporan..begitulah dengan aku..diorang mungkin dah habis aku ja yang tak lagi nie..aduh..cepat wat..bagi hbis..nanti senang boleh pi jalan-jalan jauh lagi...huhu...

4 comments :

Freaky said...

roti + planta+ kaya = sedappp :D suke makan

Cek's Zaitun Othman said...

hehe..sedap kan3...wat jugak eh..itulah makanan yang paling sedap bila dalam asrama

aku , dia & cinta... said...

weewittt...

Cek's Zaitun Othman said...

ha..tengok...sorang dah mengaku..hihihi...