28 May 2011

caya tak aku tak suka CUTI???tapi aku suka tidur...

~Assalamualaikum~



hurmmm.....aduh...sakit-sakit..kenapa jadi macam nie?seharusnya cuti ni la yang paling ditunggu-tunggu..tapi bagi aku lak ni lah hari yang paling aku merasa amat tak suka...bukan tak suka harini..tapi aku letih sangat la..macam-macam terjadi..sememangnya amat penat..bangun pagi dah sakit kepala..macam nak demam rasa..tu lah akibat tidur menggunakan bantal mak aku...hurm macam mana la mak aku leh tidur dengan bantal yang tak empuk tu hari-hari...kesian kat mak aku kan3..

Dah la sakit kepala..lepas tu aku mimpi mak aku sakit lak..dari malam sampai pagi la aku mengeluarkan air mata..nseb baik tak sembap mata aku pagi-pagi ni..kalau tak mesti banyak orang tertanya-tanya kan?hurm.dah bangun pagi aku pi tolong jadi jurukamera berjaya pulak..hahaha..aku pi tolong tangkap gambar kat pak cik aku..diorang menimba ikan tadi nie..ikan banyak kot..geram aku tengok..sampaikan aku lak dok buat masker muka..eeeuwwww..

lepas tu aku pi kenduri lak..waktu kat kenduri tu aku penat sangat menjaga anak sedara aku..dia tersangat rajin berjalan..dan sangat peramah..semua orang dia masuk..sampaikan dia pi tolak dekat orang yang tangkap gambar pengantin tu..kesian-kesian...nseb baik orang tu tak jatuh....tidak tebal muka la aku...tapi suka sangat jalan ngan anak sedara aku tu..hahahahahaa..lawak-lawak..

takpala ni mungkin hari yang amat penat ..tapi aku harap sok adalah hari yang aku amat suka..huhuhu..lagipun esok nak jalan-jalan ngan kekasih aku pulak..huhuhu...hoooorayyyy...suka..i like...

status now : letih + penat + sakit + demam=nak ketiduran lama-lama...sorry..

4 comments :

aku , dia & cinta... said...

tidoq laju2 naaa...

Cek's Zaitun Othman said...

haha...suka-suka tidooooooo..besh

Khairil said...

suka buat nira...haha

Cek's Zaitun Othman said...

nira???????apa tu?nira nipah?ka?