02 May 2011

waaaaaaaH..!cantek, menarik, tertarik kau memang da BooM..

waaaaaah banner baru.boleh guna banner baru.yeye!.nak buang banner yang lama..bukan senang orang nak bagi banner nie..hehehe..suka-suka..cantik..lawa..jangan jelez ek..ni ni banner yang lama aku.



so,  sekarang aku dah nak tukar banner yang baru dan cantik ni pulak..korang nak tengok tak?ha meh sini baru aku bagi tengok...haha...banner yang dibuat sendiri oleh miSs HanYm 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



ha cantik tak?cantek kan??hehe..jangan jeles..korang suka?pi la pujuk miss hanym neyh..kalau boleh..haha..tapi pa pe pon terima kasih taw miSs HanYm sebab dah buat banner yang cantik, menarik, tertarik nie eh..

terima la serangkap kata-kata dari aku...hehe

terima kasih daun keladi,
harap-harap ada lagi,
kalau masih di ingati,
harap-harap sudi datang lagi..

hehehe...apa la aku ni...nak pantun-pantun...tapi maen rembat ja..hahah

opss..oleh kerana tidak boleh dibuat header..aku nak jugak letak banner ni dekat bilik sebelah aku nie..al maklumlahkan..blog pon jadi macam rumah aku..hehehe..tapi aku nak ja bowh kat header..hihi..tapi tak mengapa la...orang memberi kita menerima..suka sangat..





4 comments :

eyes143.. said...

da lama anin tak tuka banner. huhukk =.=

cek's said...

itu la..sama la..tak tukar2 lagi..xtaw nak tukar nya bila.

nurkaloi said...

wahhh memang santek

hurm bile kaloi nk ade bnner sndri ni adess

cek's said...

ha...mintak la hanym wt ...nanti mesti dia tlong wt kan..kaloi nak??