11 May 2011

" SEGMEN " review blog by penulis senja "

~assalamualaikum~

selamat petang semua..petang nie aku nak join segmen..iaitu segmen review blog by penulis senja..kalau korang nak join sama klik ja gambar nie k..cepat-cepat..ada lagi 2 jam ja..



apa yang aku suka dengan blog ps niey..nak taw..ha...ni dia..

satu: ps rajin berbalas komen..rajin berinteraksi dengan orang lain..

dua: blog kemas..sejuk mata memandang..

dan apa yang aku tak suka dengan blog ps nie..

satu : aku telah tertipu dan salah faham dengan blog ps nie..dlu aku ingat ps nie perempuan..hehe..
bila dah tengok header baru tu..baru aku tahu..hahaha

dua : tulisan capslock..orang cakap kan capslock nie macam amaran sesuatu..takut ja nak tengok..

amat susah mencari yang aku tak suka..huhu..

2 blog yang aku suka

>>hanym

>>penulis senja

ha..dah siap...

3 comments :

cek's said...
This comment has been removed by the author.
Jumir said...

Lepas ni bole la....kite plak komen-mengomen.

Cek's Zaitun Othman said...

ok..boleh2...