11 April 2011

Alangkah beST kaLAu



~Assalamualaikum~

wah...wah...best nya kalau hidup bangun pagi da owg tlg masak sedap-sedap, tak payah wat kerja apa-apa..dok rumah ja..tapi income sentiasa mcok..hurm..blh bli macam-macam pa yang kita suka..bukan keperluan lagi dah..tapi dah kehendak..tak da duet mintak kat bf..wah..wah senang hati jer yerk..xtw kekal ke x lg dgn bf tue..btul2 mata duitan..xkeja, x susah2, xbjar tggi2 tpi duet ada..sngt xpuas ati..bla sush cari org len cwoh tlg..ngt kita ni apa..huh..

ni la masalah aku ngn sedara sndiri nie...belagak sangat..xtw diri tu besar mana..tapi wat taw lebih...nak ja aku tuleh yng bukan2..lagipon dia bukan taw apa2 bab2 niey..yang dia taw cma kikis duet org laen..hurm..bru hbeh spm dah wt pgai..dia pon xasa nak smbg bjar..yng dia taw.nak duet byk2...harap lawa ja..tapi pgai hancoq..hurm.

xpham2...aku bukan nak ckap y bkn2 kat budak tu..tapi dia dah membuatkan aku jdi hot..macam nak uhhhhhh..gram2..harap2 adek2 yang laen xjdi la mcm tue,..yer..

bersambung..



2 comments :

Mohamadazhan hjDesa said...

nasihat2 mudah2an dia berubah...

cek's said...

hurm mcm tu la hrap2..tpi xtw bila laaaa..sush nk tgur org mcm tue..nanti mak dia lk bmsm muka...trus xckp..sush2..