10 April 2011

gaRa-GaRa tUduNG mUDaH.com



~Assalamualaikum~

aku tuleh entry nie sbb aku teringatkan cita tentang kakak aku..kyan aku..dia gi sebuah kedai untuk membeli barang keperluan dapur.dengan memakai tudung mudah..di bawah apartmentnya di Damansara..



ni contoh situasi masa tu..

seorang indon iaitu orang gaji di sebuah rumah sapa punya pon xtw..( ????? ) sedang memerhatikan kak aku yang sedang memilih barang keperluan..

indon : beli barng ya kak?

kyan : yea, beli barang..?? !@#$%^&^%$#%^&*&^%$ (hairan)

indon :kamu datang dari mana?bandung yea?

kyan : saya orang malaysia lah

indon : kamu tipu yea..kamu ini tipu saya yea..ngaku aja la..saya pon dari sana jugaaaa..bla..bla......blaaaa...

kyan :gila apa..(terus beredar) dari kedai tu..




huhu kesian kak aku neyh..xpasal-pasal orang ingat dia indon..siap kta macam-macam lagi..tu lah kan kalu ramai sangat pendatang asing sekarg.sampaikan orang Malaysia dan Indon pon dah x taw nak nilai.klu dgn izin xpa jugak..ni tanpa izin..hurm..aku nak g umah kak aku pon dah takut..xbrani nak g mna2 cowang2..macam-macam jenis ada.


2 comments :

Siti NuruL Ain said...

hurm betol2.. lagi-lagi kalau time cuti macam raya cina or hari raya.. penuh dengan muka pendatang je kat bandar2.. rasa mcam duduk kat negara asing pon ye jugak..


btw, thanks singgah and follow my blog.. I'm doing the same here..nice to know you dear..(^__________^)

cek's said...

hurm...tol2...kalu muka baek2 xpalah jugak..ni mnkutkan je tgok..gnas2 ja..klu nak nek lif lagi tkut..tmbah nek ngn diowang tu..tkut2..