08 April 2011

EntrY kosONg

~assalamualaikum~

kali ni sememangnya ringkas dari aku..pda 7 april 2011 jam 6.30 petang baru lah cek's Jeefry wish besday kat aku...huhu..cdeyh + teruja dan buat aku gelak kuat-kuat.ooo.aku sedih sebab dia wish lambat..n dia cakap di betul-betul terlupa..2,3 ari sebelum hari tue dia ada ckap..(b xblek taw ma..nanti b bagi adiah minggu depan eh)..aku pon dah cakap ok..tapi dah hari yang baek tue langsung dia xengat..dia dah lupa..napa la b aku jadi macam tue..agaknya suka makan cek's cemut kowt..hehe(cowy ya yang)...


ha ni nak cta tentang teruja lak..aku teruja sebab dia mintak maaf..sebelum nie xpernah pon dia mintak maaf..susah sungguh dia nak mintak maaf..selalu dia cakap aku ja yang salah..dia xpon..tapi kali niey dia betul-betul rasa bersalah..n dia pujuk aku..jarang dia nak macam tue..best jugak..klu hari-hari dia ngku yang dia salah..hihi..wlaupa pon dia..aku tetap sygkan dia..(b ma syg b sampai bila-bila b)tolonglah jangan tuduh ma mcm2 lagi..


yang dia wat bagi aku gelak ni pon aku tak taw napa..walaupon msa ni aku sedih...tapi aku tetap gelak kuat-kuat..

thanks sebab wish besday ma walupon lambat sangat-sangat...


No comments :