16 April 2011

CuTe Baby CoNteST

pertama kalinya..aku nak mintak maap dulu..aku tpksa bowh ke3 neyh..:)

nak join??click gambar neyh..


memandangkan aku syg mereka..aku nak jugak join contest neyh..tapi aku syg mereka 3..
sebab tu la aku masukkan ketiga-tiga..nanti kalau masukkan satu..kesian dua lagi..bla...blaa...bla...uish...pnjng lak kemerepekkan aku neyh..

ok ni lah gula-gula, lolipop dan eskrem aku..hahaha..manis-manis belaka..



ni ialah anak saudara aku..anak akak aku..yang lelaki tu syah zaffran (2), yang atas tu safiya zara(1), n ke3 asri(1)..bukan diorang kembar..tapi anak akak aku yang kedua..apan n asri ja muka macam nak sama..ramai yang cakap macam tu.yang perempuan ja len sikit..huhu..OPss sorry yer kyn n angah..marah lak diowang nanti...aku cuma panggil mereka dgn nma sgktan ja..apan, yaya dan asri..aku sayang mereka neyh.kalau boleh asal cuti sem ja aku nak sangat jumpa mereka..nak maen dgn mereka..beeeesssst...

tak lupa jugak..kalau la contest nie tak diterima sebab da 3 baby pon tak mengapa..aku join sebab aku sayangkan mereka..tak nak satu..nak 3..hihihi (ayat lebih-lebih lak kan..)apa la aku nie..

aku asa maca nak tag cowang ni..

hanim

ok itu ja..

selingan penamat..ni gambar aku masa kecik...sebelah kanan..huhu


4 comments :

dyana said...

hahak..cute2 sumanya..thnx join!

cek's said...

ok..TQ kasi join..

dyana said...

mstila..trbka kn kat spe yg nk join 2.

cek's said...

hehe..ok2..