21 April 2011

eh...!ada orang bagi aku Award...biar betUL...

eh...!ada orang bagi kat aku Award...biar betUL..dari cpa ni eh....


hurm..aku pon xpasti dengan empunya diri tu..tapi aku dapat award nie dari Qama dia yang bagi aku..dia jugak nak taw tentang diri aku nie..so dengan harapan dan amanah..aku pon nak penuhi permintaan Qama neyh..

aku seorang yang simple dan suka berkawan dengan semua orang, berfikiran sedikit terbuka, sukakan haiwan kecuali ular, ulat, dan buaya dan seangkatan dengannya.lagi satu tak lupa juga..aku nie takutkan hantu...hihi.. agak banyak gemuruh/gelabah bila kena presentation..seorang yang agak kebudak-budakkan...DAN suka share pengetahuan dengan orang lain..itu ja..

so dengan permintaan mereka-mereka dan mereka....aku pon nak taw tentang diri orang laen jugak..kalau korang nak award nie..buat macam di atas..hehehe...

hbeh la tugas nie dpat kat aku..haha..




kalau korang xpaham.atau nak keterangan lanjut.korang tengok la dekat sini Qama dia bagi aku..aku pon bagi korang..hehe..harap-harap korang paham.. amin...sebenarnya aku pon tak taw dari sapa award neyh..hoho

ok

~tadaaa~

No comments :