22 April 2011

menu si comel

~assalamualaikum~

hye...kawan-kawan..pada malam yang sepi nie..aku nak share ngn korang menu untuk si comel aku neyh..menu yang dia makan hari-hari ialah


nasi

+


ikan

ikan rebus dan ikan goreng, atau makanan yang bungkus-bungkus ni ja



hehe..simple, mudah dan senang kan?kalau agak dia dah bosan makanan yang sama setiap hari..aku tukar-tukar la..lagipon dia makan dengan berselera..mungkin aku masak sedap kot..haha..thank you CEMEY sebab sudi makan makanan yang aku wat neyh..hanya CEMEY ja yang sanggup nak makan..orang laen x...hurm..sayang cemey..


~tadaaa~

13 comments :

Unknown said...

alololo , comel nya Cik Cemey tuh :) hee , first time kat sini :D

say to easy=) said...

comel cemey :)

n-ya said...

kirim salam kat cemey tu..hehe

kindergartenlibrary said...

comel kucing !

Cek's Zaitun Othman said...

hehe...cemey memang comel...ok...nanti nak gtaw cemey da kakak cantik kim slm kat dia..hehehe

Adi Zhaf said...

miau2..ngaummmmmm =P

:: Average ::

Cek's Zaitun Othman said...

mak ai..tkotnya......jgn2..nti cemey lari..

sud@is said...

tentu kolestrol sicomel rendah .....makanan berebus

Cek's Zaitun Othman said...

hehe...tak mo lemk berlebihn...haha..

feyfa_leh said...

same laa kucing kite pon mkn cm 2 jgak..:-)
comelnye cemey..krmslm cemey aek..ehehe;-)

feyfa_leh said...

waahh sme laa ngn kucing kite,.,mkn ikn rebus ngn nasi..ehehe,, comelnye cemey..krmslm cemey aek..ehehe,,:-)

Cek's Zaitun Othman said...

ok!kim slm jugak kat kucing kmu eh...cemey mesti suka nie..

Cek's Zaitun Othman said...

hehehe..